About the job Consilier Suport Brokeri
Consilier Suport Brokeri
Coordonăm un proces de recrutare pentru rolul de Consilier Suport Brokeri, pentru clientul nostru, o organizație internațională din domeniul asigurărilor, care este în căutarea unor noi colegi pentru a se alătura echipei.
$ads={1}
Responsabilitățile principale ale acestui rol includ:
- Răspunderea la cererile de ofertă primite de la brokeri.
- Furnizarea de suport specializat și tehnic echipei respective, colaborând cu departamentul de subscriere pentru solicitări cu un nivel de complexitate ridicat.
- Asigurarea funcției de helpdesk pentru brokeri, oferind răspunsuri la cererile acestora referitoare la clarificări, informații diverse, lămuriri etc.
- Eliberarea și oferirea de suport reprezentanților brokerilor în procesul de emitere a polițelor de asigurare.
- Primirea, verificarea și arhivarea polițelor de asigurare și a documentației aferente emise de brokeri, în conformitate cu normele interne.
- Redactarea ofertelor de asigurare pentru cross-selling sau reinnoire, în vederea furnizării brokerului a informațiilor necesare închiderii vânzării.
- Înregistrarea informațiilor și documentelor operaționale (polițe manuale, borderouri) în aplicațiile specifice, pentru brokerii care nu le înregistrează singuri, asigurând astfel funcționarea operațională (arhivare, conciliere, comisionare).
- Asigurarea servisării corecte a clienților, oferind răspunsuri brokerilor în ceea ce privește cererile de suplimente, anexe, corecții (post-vânzare).
- Asigurarea managementului accesului la instrumentele de lucru (activare/dezactivare/modificare utilizatori) pentru partenerii brokeri care nu dispun de platforme proprii interconectate cu Groupama.
- Transmiterea periodică a informațiilor necesare brokerilor pentru desfășurarea optimă a activității.
- Elaborarea și transmiterea de situații și raportări periodice și ocazionale, conform cerințelor de lucru.
Cerințe:
- Studii superioare finalizate.
- Experiență în domeniul asigurărilor și în relația cu partenerii brokeri.
- Abilități avansate în utilizarea calculatorului și a aplicațiilor informatice specifice, precum Word, Excel, Outlook etc.
- Excelente abilități de comunicare și negociere.
- Capacitate de lucru în echipă și colaborare cu departamente diverse.
- Atent la detalii în relația cu clienții interni și externi.
- Abilități bune de gestionare a timpului, cu capacitatea demonstrată de a respecta termenele limită.
- Atitudine flexibilă și proactivă în ceea ce privește procesele de lucru.
- apacitatea de a obține rapid rezultate bune și de a te adapta situațiilor sau cerințelor noi și provocatoare specifice domeniului.
- Deschiderea de a solicita și oferi feedback pentru îmbunătățirea procesului de ofertare/emitere a polițelor.
- Dorința de a adăuga valoare în activitatea desfășurată, manifestând creativitate și propunând soluții ce pot ușura procesele.
Beneficii:
- Salariu fix + bonus trimestrial de performanță.
- Modalitate de lucru în regim hibrid.
- Tichete de masă.
- Prime de sărbători.
- Prima de vacanță.
- Abonament de sănătate.
- Zile suplimentare de concediu, calculate în funcție de vechimea totală în muncă.
- Abonament Bookster.
- Posibilități de creștere și dezvoltare personală și profesională.
Dacă dorești să te alături echipei noastre și să faci parte dintr-o companie internațională din domeniul asigurărilor, te invităm să ne trimiți CV-ul tău